Eiwitdranken

Proteïnerijke dranken klaar om te drinken en ideaal voor een koolhydraatarm dieet. De proteïnedranken zijn verkrijgbaar in verschillende smaken en zeer verfrissend, ze onderscheiden zich door hun comfort omdat ze perfect zijn om te drinken in het fitnesscentrum of op elk moment van de dag.

Kies tot 4 producten om te vergelijken producten geselecteerd
  • Eiwitdranken
  • Meest Populair
  • Laagste prijzen
  • Hoogste prijzen
  • Hogere korting
  • Geavanceerd vloeibaar Proteine Shot!
    Weider Nutrition Low carb Protein Shake- 12 x 250ml
    Top Producten

    Weider Nutrition Low carb Protein Shake- 12 x 250ml

    Levering 3 - 5 werkdagen
    • Doel:Afvallen
    • Gebruik:Elk moment
    • Vorm:Dranken
    • Vegan:Nee
  • 50 gram hoogwaardige eiwitten per fles. 12x 500ml per verpakking.
    PowerBar Protein Plus High Protein drink - 12x500ml

    Smaak: Chocolade, Vanille, Gezouten karamel

    • Doel:Spierherstel
    • Gebruik:Na de training
    • Vorm:Dranken
  • Practische Shaker van 700ml.
    QNT Light Digest Protein shake 12 x 310ml

    Smaak: Chocolade, Vanille, Koffie

    • Vegan:Nee

Koopgids voor proteïnedranken


Belangrijkste voordelen van proteïneopname

  • · Het voorkomt de spierafbraak.
  • · Het zorgt voor een toename van de spiermassa.
  • · Het zorgt voor een toename van de atletische prestaties.

Wat is de aanbevolen dosis proteïnen?

Voor de meeste gezonde mensen en volwassenen is het volledig veilig om proteïnen te nemen, op voorwaarde dat ze de aanwijzingen van elk product volgen wat de hoeveelheid en het aantal innames betreft. Gewoonlijk is 55 gram proteïnen per dag een wenselijk dagelijkse hoeveelheid, maar de proteïneopname is belangrijker wanneer men fysieke activiteiten doet en afhankelijk van de activiteit die men doet en de doelstellingen kan de te nemen hoeveelheid verschillen:

· Sporters die vet willen verliezen maar hun spieren willen behouden: Een inname per dag van 1,5 tot 2,2 g/kg lichaamsgewicht.

· Actieve personen die willen afvallen zonder spiermassa te verliezen: Een inname per dag van 1 tot 1,5 g/kg lichaamsgewicht.

· Sedentaire mensen die hun lichaam niet willen veranderen: Een inname per dag van 0,8 g/kg lichaamsgewicht.

terug