Merken waar je direct contact mee op kan nemen

Afhankelijk van het merk dient de garantie rechtstreeks met de technische dienst van het merk te worden afgehandeld.

Er zijn fabrikanten die vragen dat je de garantie van hun product rechtstreeks met hen afhandeld. Wij geven telkens aan hoe je dit moet doen. Je moet altijd onze factuur bij de hand hebben om de garantie af te handelen.

Polar

De garantieperiode op Polar is 2 jaar. Gebreken op eventuele fabricage en/of materiaalfouten worden dan kosteloos uitgevoerd. De garantieperiode is geldig vanaf de aankoopdatum. Garantie is onder voorbehoud van bepalingen aangegeven in de handleiding. De garantie geldt niet voor schade als gevolg van misbruik, verwaarlozing, wijziging en niet geautoriseerde reparatie van het product. 

Wij vragen je contact op te nemen met de aftersales service van Polar die de garantie verzorgen: Support Polar

Tel: 030 200 10 75 maandag t/m vrijdag 9.00 – 17.00

Mocht je na contact met hen nog vragen hebben neem dan gerust weer contact met ons op.
 

Garmin

Wij vragen je contact op te nemen met de helpdesk van Garmin: 

t. 035 - 799 4055  Maandag t/m vrijdag van 09:00 tot 16:00 (lokaal tarief).

w. Support Garmin (hier kunt u tevens mailen met de technische dienst).

Zorg ervoor dat je bij je vraag alle gegevens bij de hand hebt, zoals:

  • het serienummer en type van uw Garmin product.
  • de gebruikersnaam van uw myGarmin account.

Mocht na contact met Garmin blijken dat er een probleem is met het product neem dan weer contact met ons op zodat wij dit zo snel mogelijk voor je op kunnen lossen

Suunto

De garantieperiode op Suunto’s is 2 jaar. Gebreken op eventuele fabricage en/of materiaalfouten worden dan kosteloos uitgevoerd. De garantieperiode is geldig vanaf de aankoopdatum. Garantie is onder voorbehoud van bepalingen aangegeven in de handleiding. De garantie geldt niet voor schade als gevolg van misbruik, verwaarlozing, wijziging en niet geautoriseerde reparatie van het product. 

  • Wij vragen je contact op te nemen met de Suunto aftersales service via Suunto Repair Center. Je kan hier je gegevens invullen en vervolgens neemt Suunto contact met je op om een en ander op te lossen. DHL haalt je Suunto op en levert het weer af op een gewenste locatie. De totale behandeltijd zal in principe niet meer dan 7 werkdagen in beslag nemen. 
  • Je kunt tevens via Suunto Support tercht voor vragen en/of problemen. Je kunt telefonisch vanuit Nederland (in het engels) contact opnemen tussen 9 en 5: 010 7137269. Wij vragen je wanneer je contact opneemt de productnaam, serienummer bij de hand te hebben en je dient een gedetailleerde beschrijving van het probleem aan te geven. 

Onze ervaring met de aftersales service van Suunto is zeer positief en wij hopen dat je hetzelfde zal ondervinden. 

De garantieperiode op Suunto’s is 2 jaar. Gebreken op eventuele fabricage en/of materiaalfouten worden dan kosteloos uitgevoerd. De garantieperiode is geldig vanaf de aankoopdatum. Garantie is onder voorbehoud van bepalingen aangegeven in de handleiding. De garantie geldt niet voor schade als gevolg van misbruik, verwaarlozing, wijziging en niet geautoriseerde reparatie van het product. 
 
Er zijn fabrikanten die vragen dat je de garantie van hun product rechtstreeks met hen afhandeld. Wij geven telkens aan hoe je dit moet doen. Je moet altijd onze factuur bij de hand hebben om de garantie af te handelen.

Fitbit

In eerste instantie vragen wij je te kijken op de volgende pagina of jouw probleem een oplossing heeft die daar door de fabrikant gegeven wordt:
Help Fitbit

Vervolgens kan je direct contact opnemen met FITBIT met je probleem en hen om een oplossing vragen - Fitbit verzorgt de garantie van hun producten. 

Mocht je verder nog vragen hebben dan horen wij het graag.

Compex:

Wij raden je aan contact op te nemen met Compex om te kijken of dit probleem gemakkelijk op te lossen is. Email: contact.sav@djoglobal.com.

Indien zij niet direct een oplossing aan kunnen dragen vragen wij je weer contact met ons op te nemen maar met meer informatie: met welk product u het gebruikt, een uitgebreidere beschrijving van het probleem.


Slendertone

Het beste kan je direct contact opnemen met Slendertone (in het Engels):

International +353 94 902 9936

info@slendertone.com

Normaal gesproken doen zij dan een test via de telefoon om te kijken wat het probleem is met het Slendertone product en hoe dit zo snel mogelijk opgelost kan worden.

Indien je na het contact met Slendertone nog vragen hebt neemt u dan gerust weer even contact met ons op.

Bluetens

Je kan direct contact opnemen met de klantenservice van Bluetens per email: contact@bluetens.com.

Wij vragen hierbij het volgende duidelijk aan te geven:

  • het product en de datum van aankoop
  • een omschrijving van het probleem

Mocht er verder nog iets zijn kan je altijd weer contact met ons opnemen.

Was dit antwoord nuttig?