Houston, ik heb een probleem met mijn product, wat kan ik doen?

E-mail naar ons naar.

Als uw product niet naar behoren werkt en u technische assistentie nodig heeft, neem dan contact met ons op via het formulier.

Hoe vollediger de input, hoe makkelijker wij de klacht kunnen verwerken:

  • Bestel- of factuurnummer
  • Probleemomschrijving
  • Onderdeelnummers, in geval van ontbrekende of kapotte onderdelen (zie montagehandleiding)
  • Video met geluid in geval van ongewenste geluiden
  • Foto's

We hebben deze gegevens ook nodig voor de volgende merken:

  • Nordictrack, Proform, Weider en Weslo: serie- en modelnummer. Je vind dit op een sticker op het apparaat zelf en/of in de handleiding.
  • Reebok / Adidas: serienummer. Je vind dit op een sticker op het apparaat  zelf.
  • BH Fitness: serienummer.
  • Schwinn: serienummer

Houd rekening mee dat voor het repareren van producten die onder garantie vallen het belangrijk is dat je de aankoopfactuur overlegt. We herinneren je eraan dat je facturen van bestellingen via je account kan downloaden.

Als je wilt, kan je ook telefonisch contact met ons opnemen als je nog vragen hebt. 

Was dit antwoord nuttig?