Kerst: Ontdek onze aanbiedingen om het hele jaar door fit te zijn

Tria Beauty

Tria Beauty, een merk gespecialiseerd in het ontwerp en de ontwikkeling van apparaten voor de huidverzorging, biedt een uitgebreid assortiment epileerapparaten van de nieuwste technologie.

Alles zien
Tria Beauty

Top producten Tria Beauty

Tria Beauty categorieën

Waarom Tria Beauty kopen?

· Garandeert veiligheid en effectiviteit: de epileerapparaten van Tria beschikken over een klinisch geteste, hoogrendabele ontharingslaser die andere behandelingen vervangt die agressief kunnen zijn voor de huid. Deze epileerapparaten stoppen de haargroei in het gezicht en op het lichaam, en zorgen voor een zachte en gezonde huid.

· Werkt met de nieuwste technologie: de producten van Tria zijn geïnspireerd op professionele behandelingen, ze zijn ontworpen en geproduceerd met dezelfde technologie die gebruikt wordt door de dermatologen. Hierdoor kunt u met het gamma epileerapparaten van Tria professionele resultaten ervaren vanuit uw eigen huis.

· Realiseert voortdurend onderzoek: werkt nauw samen met bekende dermatologen en artsen ter wereld om een uitgebreid klinisch onderzoek uit te voeren. Bovendien leggen de ingenieursteams zich toe op het voortdurend testen en verbeteren van de producten van het assortiment. Ze zijn allemaal goedgekeurd door de FDA.

tria beauty

Geschiedenis van Tria Beauty

2003: de uitvinders van de LightSheer, leider in de laserontharing hebben Tria gecreëerd (voorheen bekend als SpectraGenics). Hun doelstelling: de LightSheer transformeren tot een apparaat voor thuisgebruik, dat gemakkelijk te gebruiken is en optimale en permanente resultaten oplevert.

2004: de oprichters openen hun eerste kantoor in Pleasanton, Californië. Bovendien neemt Tria haar eerste werknemer in dienst en wordt het eerste laserepileerapparaat van Tria gefabriceerd.

2005: het eerste epileerapparaat van Tria wordt verkocht in Japan.

2006: om de goedkeuring van de FDA te verkrijgen, worden er strenge klinische veiligheids- en effectiviteitstests van de Tria Beauty-laser uitgevoerd in de Verenigde Staten.

2007: Ronald G. Wheeland, wereldwijd erkend laserexpert, erkent en valideert de effectiviteit van de Tria-laser.

2008: de laser van de Tria-epileerapparaten wordt goedgekeurd door de FDA en wordt op de markt gebracht in de Verenigde Staten. Bovendien krijgt het de Beauty Breakthrough prijs van het tijdschrift Allure. Daarnaast neemt Tria haar werknemer nr. 50 in dienst en lanceert het haar website.

2009: Tria breidt haar hoofdkantoor in Dublin, Californië uit. Bovendien wordt het eerste blauwe Tria-laserapparaat vervaardigd, een snelle, zachte en doeltreffende behandeling om de huid in het algemeen te verbeteren.

2010: Tria opent haar eerste kantoor in Korea, waardoor haar distributie in Korea en Canada groter wordt.

2011: de Tria Laser 3.0 wordt op de markt gebracht. Bovendien breidt Tria haar distributie in het Verenigd Koninkrijk en Spanje uit. En het is in dit jaar dat Tria als één van de snelst groeiende technologiebedrijven in Noord-Amerika beschouwd wordt.

2012: de lancering van de Tria-huidverjongingslaser betekent een revolutionaire doorbraak in de anti-agebehandelingen voor thuisgebruik op markt van Canada en het Verenigd Koninkrijk. Daarnaast neemt Tria werknemer nr. 100 in dienst.

2013: Tria introduceert de Hair Renoval Laser Precision en de Hair Removal Laser 4X.

tria beauty