Welke informatie heb ik in mijn account? Voordelen?

Ontdek alles wat we voor je hebben bewaard.

Wat is "Mijn account"?

Het is een persoonlijk account dat wordt aangemaakt wanneer je je registreert en waarin je data kan vinden, zoals: je bestelgeschiedenis, persoonlijke gegevens, facturen, verzendgegevens, enz.

Waar is het voor?

Door je te registreren op onze website krijgt je een persoonlijk account waarmee je producten kan kopen, informatie over aanbiedingen en promoties kan ontvangen, de status van je bestellingen kan bekijken, toegang kan krijgen tot data m.b.t. reeds gedane aankopen ... Bovendien worden de volgende data in je account geregistreerd: persoonlijke gegevens en gebruikelijke adressen, zodat je deze bij volgende aankopen niet opnieuw hoeft in te vullen.

Wat kan je ermee doen?

  •  Je kan bestellingen annuleren indien ze nog niet door ons magazijn zijn verwerkt, zowel gedeeltelijk als volledig, en je kan het afleveradres wijzigen zolang de bestelstatus dit toelaat.
  • Je kan ook de facturen downloaden die bij jouw bestellingen horen.
  • Je kan je aanmelden voor onze nieuwsbrieven, zodat je als eerste op de hoogte bent van al onze promoties, kortingen, al het productnieuws, e-mails met exclusieve kortingen en andere verrassingen!
  • Je kan je wachtwoord wijzigen.
  • Je kan in je account ook de door jouw geactiveerde alerts zien van je favoriete producten die tijdelijk uitverkocht zijn.
  • Je kan je persoonlijke gegevens wijzigen, zowel m.b.t. levering als facturering.

Erg belangrijk! Indien je je als particuliere klant hebt aangemeld en je wilt je gegevens wijzigen naar zakelijk of omgekeerd, is dat niet mogelijk. Je dient in dit geval op onze website een nieuw zakelijk of privé account aan te maken met jouw bedrijfsgegevens of particuliere gegevens.

Ook kan je via je account contact met ons opnemen door een vraag te selecteren uit de vragenlijst. 

Was dit antwoord nuttig?