Wat moet ik doen als ik een bestelling ontvang?

Controleer altijd het aantal paketten en de staat van de verpakking.

Zodra je bestelling verzonden is, ontvang je een e-mail met alle informatie over de levertijd, het aantal pakketten, het transportbedrijf dat je bestelling moet bezorgen, de traceerlink en de bijgevoegde factuur.

De vervoerder komt naar je huis om de goederen af te leveren. Als je niet aanwezig bent kun je ze bellen en een nieuwe afspraak maken. Je kunt via de tracking op de hoogte blijven van de zending en de verwachte leverdatum.

Als de vervoerder je pakketten gaat afleveren, moet je, voordat je de afleverbon ondertekent, zowel de staat van de verpakking als het aantal pakketten controleren:

  • Controleer vooraf en dus voor je de afleverbon ondertekent, of het aantal pakketten overeenkomt met het aantal op de afleverbon. Als het aantal pakketten niet overeenkomt, noteer dit dan op de afleveringsbon onder vermelding van "ontbrekend pakket".
  • Zorg ervoor dat de pakketten in goede staat zijn als je ze in ontvangst neemt. In geval van externe schade van de goederen noteer dit dan op de afleveringsbon van de bezorger onder vermelding van: "beschadigde goederen".

In beide gevallen dien je ook even contact met ons op te nemen en ons op de hoogte te stellen van dit ongemak zodat wij je zo snel mogelijk een oplossing kunnen bieden.

NB: Klachten moeten binnen 7 kalenderdagen na de levering worden ingediend. Anders kan fitnessdigital niet aansprakelijk gesteld worden voor eventuele schade of verlies van pakketten.

Was dit antwoord nuttig?