Het product waarin ik geïnteresseerd ben is niet op voorraad, kan ik het reserveren?

Momenteel is dit niet mogelijk, maar ... we zullen proberen je niet met lege handen te laten staan!

Wij van fitnessdigital vinden we het belangrijk dat alle favoriete producten van onze klanten worden aangevuld. Daarom werken we de beschikbaarheid en voorraad van onze producten dagelijks bij. Verlies de hoop niet als het product op het moment van aankoop niet beschikbaar is, aangezien we het later mogelijk opnieuw ontvangen en je de aankoop kan afronden. Bovendien kan je van elk product zien of we er al een verwachte aankomstdatum van hebben.

Momenteel is het niet mogelijk om van tevoren te reserveren, je kan een alert activeren via de "HOUD MIJ OP DE HOOGTE" knop zodat wij je automatisch op de hoogte kunnen brengen wanneer het gewenste product beschikbaar is.
 
Houd er rekening mee dat deze alerts wordt verzonden in volgorde van aanvraag en volgens de producteenheden die het magazijn binnenkomen, dus als er minder eenheden binnenkomen dan het aantal geactiveerde alert berichten, zal de laatste die deze activeert, moeten wachten tot de nieuwe voorraad. Het is echter slechts een alert, het is geen reservering, dus iedereen die het beschikbare product ziet, kan het kopen, zelfs als het voorraadbericht niet is aangekomen.
 
We raden je aan alerts te activeren voor meer dan één product dat je mogelijk interesseert, zodat je meer kans maakt.

 We nodigen je ook uit om te kijken welke alternatieven we hebben voor dat product, je hebt deze optie onder de knop HOUD MIJ OP DE HOOGTE. Er bestaan namelijk alternatieven waar je misschien nog nooit aan hebt gedacht. Vraag ons om hulp indien nodig.

Houd er rekening mee dat de producten die worden weergegeven met het woord 'beëindigd', betekenen dat we ze niet meer binnen zullen krijgen.

Was dit antwoord nuttig?