656.438 tevreden klanten

10 Anniversary (4)

Creatine monohydraat Victory

De meest voorkomende formule van creatine voor sportdoeleinden is creatinemonohydraat. In de structuur zit een watermolecuul en het bevordert de kracht, de lichaamsmassa en het herstel. Haar suppletie verhoogt de niveaus vrije spiercreatine en fosfocreatine, wat het ATP vervangt en zorgt voor een verbetering van de prestaties en een toename van de kracht bij het uitvoeren van kortstondige maar heel intensieve activiteiten. Meer informatie

Bezorging

Kies tot 4 producten om te vergelijken

Victory Pure Creatine - 120 capsules Pack Duo
 

Victory Pure Creatine - 120 capsules Pack Duo

€ 21,99
0 Sterren (0)

Als je op zoek bent naar het perfecte creatineproduct, waarom probeer je dan niet een product van een sa...

Victory Pure Creatine - 500gr Pack Duo
 

Victory Pure Creatine - 500gr Pack Duo

€ 35,99
0 Sterren (0)

Als je op zoek bent naar het perfecte creatineproduct, waarom probeer je dan niet een product van een sam...


Koopgids voor creatinemonohydraat


Hoewel het lichaam zelf creatine aanmaakt en het ook kan verkregen worden via levensmiddelen van dierlijke oorsprong (vlees of vis), consumeren heel wat sporters en bodybuilders creatinemonohydraat om hun uithoudingsvermogen te verhogen, kracht en spiermassa te bekomen. Creatinemonohydraat is verkrijgbaar in poedervorm, klaar om het te mengen met vloeistof en te consumeren. De suppletie met creatinemonohydraat levert bepaalde voordelen op:

  • · Het verbetert de prestaties en de kracht in anaërobe activiteiten (kortstondige maar intensieve activiteiten).
  • · Het stelt de vermoeidheid uit.
  • · Het vermindert de spierschade.
  • · Het voorkomt eventuele verwondingen, bevordert het herstel ervan.
  • · Het intensiveert het laden bij de trainingen.

Hoe creatinemonohydraat innemen?

De dosis kan variëren afhankelijk van het product maar in het algemeen kan creatine op twee manieren worden genomen:

1) Door ongeveer 20 g creatine gedurende 4 tot 5 dagen in te nemen. De berekening is gebaseerd op een 200 mg/kg gewicht per dag. Na deze laadfase kan men 3 gram creatine per dag blijven innemen tot het einde van de maand bereikt is.

2) Door 3 tot 5 gram per dag gedurende 30 dagen in te nemen. De berekening is gebaseerd op een 50 mg/kg gewicht per dag.

Links over die u kunnen intereseren Creatine monohydraat