621.474 tevreden klanten

Uitverkoop

Bestellen

Minimale prijsgarantie

Wij bieden een minimale prijsgarantie maar in het geval dat u binnen 15 dagen het product bij een andere Nederlandse internetwinkel voor een lagere prijs ziet, krijgt u het verschil terug.

Hieraan zijn een aantal voorwaarden verbonden:

  1. Het product dat u voor een lagere prijs bij een andere Nederlandse internetwinkel hebt gezien moet nieuw zijn, in de originele verpakking, zonder eerder te zijn gebruikt inclusief garantiebewijs, in de originele staat.
  2. Het product dient te worden aangekocht onder exact dezelfde voorwaarden wat betreft de betalingsmethode; onder remsbours, credit card, PayPal, iDeal en overboeking. Alleen de totaalprijs wordt vergeleken, dwz inclusief BTW en eventuele verzendkosten of andere bijkomende kosten.
  3. Dit geldt niet voor prijzen aangeboden op Marktplaats of dergelijke websites.
  4. Dit geldt ook niet voor producten die in de uitverkoop worden aangeboden.

Retourneren zonder problemen

Retourneren zonder problemen:

Al onze producten zijn A-merken, nieuwe producten en met bedrijfsgarantie. Wij willen u de beste service geven, dus in het geval dat u niet tevreden bent met het product, geven wij u het geld terug. Zonder vragen of problemen. De kosten voor het retour sturen van het product zijn voor de klant. Als u het product wilt retourneren, vragen wij u vriendelijk eerst contact op te nemen via t. 085 5605101 of e. klantenservice@fitnessdigital.nl.

Het retourneren van producten binnen de periode van 14 dagen is aan de volgende voorwaarden verbonden (in alle gevallen eerst contact opnemen met de klantenservice):

  1. U heeft 14 dagen om uw bestelling te retourneren: geldig vanaf het moment waarop u uw bestelling in ontvangst heeft genomen.
  2. Het door u bestelde product voldoet niet aan uw verwachtingen:
    1. U kunt zelf zorg dragen voor het terugsturen van het product. Retourzendingen in dit geval zijn voor risico van de klant. Dit houdt in dat fitnessdigital niet aansprakelijk is voor het beschadigen of zoekraken van retourgestuurde artikelen. De klant dient altijd eerst contact op te nemen met de klantenservice om deze te verwittigen van het retourneren.
    2. Wij kunnen het product laten ophalen en in dit geval komen de kosten voor het ophalen voor uw rekening en die zijn als volgt:
      1. Voor accessoires, weegschalen, mini steppers, hartslagmeters en elektrostimulators zijn de retourneerkosten 15 €.
      2. Voor alle overige producten, waaronder fitnessapparaten, die minder dan 50 kg wegen zijn de retourneerkosten 50 €.
      3. Voor alle overige producten, met een gewicht van meer dan 50 kg, worden de retourneerkosten berekend op basis van het gewicht van het product.
    3. Het product dient in perfecte staat te zijn, in dezelfde staat als waarin u die heeft ontvangen, in de originele, intacte verpakking en ongeopend. Producten van Polar, Suunto, Compex, Slendertone en Garmin die voor sportactiviteiten gebruikt zijn en tevens cavitatie, ontharings- en massageproducten die gebruikt zijn kunnen niet geretourneerd worden om hygiënische redenen. Fitnessapparaten dienen tevens weer terug verpakt te worden in de originele verpakking en kunnen niet reeds gemonteerd zijn.
    4. Wanneer het geretourneerde product in goede staat in het magazijn aankomt gaan wij over tot terugbetaling naar de door u geleverde bankrekening of creditcard. Het product dient intact te zijn, indien een onderdeel ontbreekt of niet in de originele staat is, zal dit van het terug te storten bedrag afgetrokken worden. Tussen de datum van ontvangst van het geretourneerde product en het moment van de terugbetaling zitten op zijn hoogst 7 werkdagen.
  3. Beschadigd of kapot product: Zodra het beschadigde of kapotte product weer in het bezit is van fitnessdigital zal er een nieuw zelfde product verstuurd worden. Uw hoeft in dit geval geen verzendkosten te betalen voor het ophalen en opnieuw versturen van uw bestelling.
  4. Verkeerd product: Indien het door u bestelde product niet hetzelfde is als het door u ontvangen product. Uw hoeft in dit geval geen verzendkosten te betalen voor het ophalen en opnieuw versturen van uw bestelling.

Heeft u verder nog vragen, stuur dan een email naar klantenservice@fitnessdigital.nl en binnen 24 uur (1 werkdag) krijgt u antwoord van onze klantenservice of bel naar 085 - 56 05 101. In geval van email, vragen wij u de volgende informatie te vermelden:

  1. Naam
  2. Product
  3. Factuurnummer

Bezorging en levertijd

Verzendkosten

De verzendkosten voor de meeste producten van fitnessdigital zijn gratis, zoals u kunt zien bij de productinformatie (verzendkosten gratis vanaf 40 Euro).

Er zijn enkele uitzonderingen als het gaat om stangen en gewichten, waarbij de verzendkosten afhankelijk zijn van het gewicht. Als u geïnteresseerd bent in het totaalbedrag aan verzendkosten, hoeft u alleen het product maar aan de winkelwagen toe te voegen.

De verzending is voor ons heel belangrijk en wij doen onze uiterste best de bestelling zo snel mogelijk te leveren en om die reden maken wij alleen gebruik van de beste transportbedrijven zoals bijvoorbeeld UPS, DHL, TNT en GEFCO.

Wij leveren in heel Nederland met uitzondering van de Waddeneilanden tot aan de eerste drempel, op de begane grond.

Als u op het moment van de aflevering van de bestelling niet thuis bent, laat het transportbedrijf een bericht voor u achter en zij zullen contact met u opnemen om een tijd af te spreken voor de aflevering van de bestelling.

In het geval van een bestelling van meerdere producten, kan het zo zijn dat u de producten op verschillende tijden thuisbezorgd krijgt, omdat voor alle producten wordt gezocht naar een zo snel mogelijke levering.

In het geval dat de bestelling erg zwaar of groot is wordt het product geleverd tot aan de eerste drempel op de begane grond van uw huis.

Wanneer u uw bestelling ontvangt is het belangrijk te controleren of het in goede staat is aangekomen. Het is van uiterst belang dat problemen in de levering binnen 24 uur aan ons gemeld worden en aan het transportbedrijf. Als dit niet binnen 24 uur gebeurt staan wij niet in voor de gevolgen.

Levertijd

De levertijd voor de producten kunt u vinden door bij de productinformatie te kijken, links van de prijsinformatie.

fitnessdigital biedt levering de volgende werkdag van alle producten waar die informatie wordt gegeven op de website en wanneer de bestellingen zijn ontvangen vóór 14:30 op werkdagen van maandag tot en met vrijdag. Bestellingen worden alleen op werkdagen geleverd.

NB. In geval van betaling via overboeking begint de levertijd op het moment dat het bedrag zichtbaar is op onze bankrekening.

De verzendtijd voor de producten die op voorraad zijn is 2 tot 7 werkdagen.

Voor de rest van de producten wordt het aantal werkdagen aangegeven en/of het product leverbaar is.

Wij staan in principe garant voor de levertijd, maar als er zich een probleem heeft voorgedaan met de levertijd, neem dan contact op met de klantenservice.

Wanneer er zich een probleem voordoet zal de klantenservice er alles aan doen het probleem binnen 48 uur op te lossen.

Betalen

Wanneer u een bestelling plaatst bij fitnessdigital kunt u op de volgende manieren betalen

iDeal

Met deze betaalmethode kunt u direct tijdens het bestelproces de betaling afhandelen met uw eigen bank, in uw vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes.

Overboeking

Uw bestelling wordt geleverd zodra het bedrag via de overboeking door ons is ontvangen. Uw bestelling wordt verzonden zodra die compleet is. Alle overboekingen dienen in Euros te zijn. Vermeld bij uw overschrijving altijd uw ordernummer.

Bankgegevens
Begunstigde: FitnessBit S.L.
Bank: Rabobank
Rekeningnummer: 151281955
IBAN: NL15 RABO 0151281955
BIC: RABONL2U

Creditcard

Betaal uw bestellingen veilig met creditcard (Visa, MasterCard en American Express).

Met creditcard (Verified by Visa / Mastercard SecureCode)

Onder rembours

U ontvangt uw bestelling op het door u geleverde adres en op dat moment betaalt u de bestelling contant aan de deur (Alleen voor bestellingen vanaf 150 €).

PayPal PayPal

Uw bestelling wordt geleverd zodra wij bevestiging van PayPal ontvangen van betaling van het totaalbedrag van uw bestelling. Wat is PayPal?

In bepaalde gevallen (bij beperkte of onjuiste klantgegevens) kan een specifieke betaalmethode gevraagd worden van de klant of kunnen meer officiële documenten gevraagd worden.

De verzendkosten, de levertijd en het feit dat de bezorging gratis is is onafhankelijk van de betaalmethode die u kiest.

Coupons

WAT IS VOOR ONS EEN COUPON?

Een coupon is een code in een URL link die u ontvangt via email en die u vele voordelen biedt, zoals bijvoorbeeld:

  1. Een kortingsbedrag
  2. Een kortingspercentage
  3. Gratis verzendkosten
  4. Gratis producten

HOE KAN IK EEN COUPON GEBRUIKEN?

Elke coupon wordt bepaald door een aantal voorwaarden die afhankelijk zijn van de campagne en als men hieraan voldoet, wordt het voordeel automatisch toegepast. Het is niet mogelijke meerdere aanbiedingen tegelijk te gebruiken. Slechts één coupon kan toegepast worden voor elke gemaakte aankoop.

Bijvoorbeeld: als u een e-mail ontvangt met 10% korting op de loopband BH Boxster wordt de korting van 10% automatisch toegepast wanneer u fitnessdigital bezoekt via de link in de nieuwsbrief en het product aan uw winkelwagen toevoegt. Houd er rekening mee dat, in dit geval, als u een ander product aan de winkelwagen toevoegt en de BH Boxster er niet tussen zit, er niet werd voldaan aan de voorwaarden en de aanbieding dus niet wordt toegepast.

WAT MOET IK DOEN ALS DE COUPON NIET AUTOMATISCH WORDT TOEGEPAST?

Als u een aankoop doet met een coupon en uw voordeel niet wordt weergegeven op het moment van de betaling, zorg er dan voor dat uw winkelwagen voldoet aan de voorwaarden van de aanbieding of, indien u dit wenst of als het voordeel nog steeds niet wordt toegepast, kunt u contact opnemen met ons door ons te bellen op t. 085 5605101 zodat wij u kunnen helpen om de coupon toe te passen.

WAAROM KRIJG IK EEN FOUTMELDING?

Als u een foutmelding krijgt, is dit omdat u de website bezoekt via een link met een coupon en u hoogstwaarschijnlijk niet voldoet aan de voorwaarden van de aanbieding.

  • Als u geïnteresseerd bent in de promotie is het mogelijk dat u niet voldoet aan één van de voorwaarden zodat de coupon kan worden toegepast. Bijvoorbeeld: als u een exclusieve aanbieding geactiveerd hebt in de categorie sportvoeding, dan wordt de coupon alleen toegepast als er in de winkelwagen alleen producten van deze categorie zitten.
  • Als u niet geïnteresseerd bent in de promotie en u wel wenst door te gaan met uw aankoop, negeer dan gewoon de foutmeldingen en kies "Aanbieding niet toepassen" om door te gaan met het aankoopproces.

HOE ONTVANG IK EEN COUPON?

Wij maken voortdurend nieuwe coupons aan. Wij raden u aan u in te schrijven voor onze nieuwsbrieven of ons te volgen via de sociale netwerken om op de hoogte te blijven van alle coupons en aanbiedingen.

HOE SCHRIJF IK ME IN VOOR DE NIEUWSBRIEF OM COUPONS TE ONTVANGEN?

Producten met korting, kortingscodes, laatste nieuwtjes... Elke week kunt u genieten van nieuwe aanbiedingen! U hoeft u alleen maar te registreren op onze site, via de sectie "Schrijf je in" of te klikken op "Ik ontvang graag de fitnessdigital Nieuwsbrief" tijdens het aankoopproces. Vanaf dat moment zult u onze nieuwsbrieven ontvangen met de laatste nieuwtjes, coupons, aanbiedingen en exclusieve kortingen.

30.252 beoordelingen klanten65 gebruikers die op dit moment kopen op fitnessdigital.nl993.989 verstuurde producten